Publi

Publi

Página 4 de 4 PrimerPrimer 1234
Resultados 31 al 36 de 36

antecessor

Colombia
    Créditos: 428

Re: [TUTORIAL] VPS gratis durante 1 año con amazon

Publi
    Cita Iniciado por YHOYO Ver mensaje
    BUENO,.. PUES NO DEJO CON LA TARJETA PAYONEER

Código:
    Greetings from Amazon Web Services,

We received an error while confirming the payment method associated with your Amazon Web Services account.

To use some Amazon Web Services, you must provide a valid payment method. Please update your payment method information at the following page:

https://console.aws.amazon.com/billi...paymentmethods

Some common reasons why an authorization might fail are:

* Amazon is not set up to accept the CVV2 security code associated with credit cards. Your bank may be able to temporarily lift this requirement.

* The authorization is for a low dollar amount ($1.00), which your bank may decline.

* If you signed up for multiple AWS services, a $1.00 authorization may be performed for each service. Your bank may approve the first authorization and decline subsequent ones depending on their security policies.

* Some banks have restrictions on Internet transactions. You may want to check with your credit card company to see if they have such a restriction.

We recommend you contact your bank to determine the exact reason for the decline, or to ask them to take steps on their end to approve the authorization. Once your bank is ready to approve the authorization, please contact us back and we will retry this authorization for you.

https://aws-portal.amazon.com/gp/aws...nt-and-billing

You can contact AWS Customer Service via the Support Center: https://aws.amazon.com/support

If you feel you have received this e-mail in error, please include these details in your case.

Thank you for using Amazon Web Services.

Sincerely,

Amazon Web Services

Amazon Web Services, Inc. is a subsidiary of Amazon.com, Inc. Amazon.com is a registered trademark of Amazon.com, Inc. This message was produced and distributed by Amazon Web Services Inc., 410 Terry Ave. North, Seattle, WA 98109-5210

PROBE CON LA DE "AHORROS" Y MENOS.-... ahora probare con la de credito real a ver que

BUENO CON LA TARJETA DE CREDITO 100% LA APROBO EN 10 SEGUNDOS... PERO GENERA UN COBRO DE 1 DOLAR... (1865 PESOS COLOMBIANOS PARA SER EXACTOS)... aunque si termina siendo cierto que va a ser gratis por un AÑo pues no sera nada caro... ya veremos
    Código:
    ou can get started by accessing the AWS Management Console, launching an Amazon EC2 Instance, or exploring popular software optimized for Amazon EC2 onAWS Marketplace. For the next 12 months, you will have free access to compute, storage, database, and application services. Learn more by visiting our Free Tierpage. 

Getting Started Resources 
    Step-by-Step Instructions on How to Deploy Your Application 
    Quick Start Tutorials for Developers 
    Tool Downloads 
    Billing Alerts 

Account Management & Credentials 
    If you interact with AWS programmatically using the SDKs, Command Line Interface (CLI), or APIs, you must provide access keys to verify who you are and whether you have permission to access the resources you're requesting. To manage your account's access keys, go to the Security Credentials page in the AWS Management Console. If you want to allow other users to access resources in your account, use the Identity and Access Management (IAM) console to create credentials and assign permissions to each user.

At Amazon Web Services, we focus on continually improving our customer experience. Let us know how we can improve by taking this brief survey. 

Thank you for your participation in the Amazon Web Services community.

Sincerely,
    The Amazon Web Services Team

ahora intentare configurar mi vps... ya les contare
    Foro de Forex Trading United

2.                         
    Publi
    antecessor

Colombia

BUENO CON LA TARJETA DE CREDITO 100% LA APROBO EN 10 SEGUNDOS... PERO GENERA UN COBRO DE 1 DOLAR... (1865 PESOS COLOMBIANOS PARA SER EXACTOS)... aunque si termina siendo cierto que va a ser gratis por un AÑo pues no sera nada caro... ya veremos
    Código:
    ou can get started by accessing the AWS Management Console, launching an Amazon EC2 Instance, or exploring popular software optimized for Amazon EC2 onAWS Marketplace. For the next 12 months, you will have free access to compute, storage, database, and application services. Learn more by visiting our Free Tierpage. 

Getting Started Resources 
    Step-by-Step Instructions on How to Deploy Your Application 
    Quick Start Tutorials for Developers 
    Tool Downloads 
    Billing Alerts 

Account Management & Credentials 
    If you interact with AWS programmatically using the SDKs, Command Line Interface (CLI), or APIs, you must provide access keys to verify who you are and whether you have permission to access the resources you're requesting. To manage your account's access keys, go to the Security Credentials page in the AWS Management Console. If you want to allow other users to access resources in your account, use the Identity and Access Management (IAM) console to create credentials and assign permissions to each user.

At Amazon Web Services, we focus on continually improving our customer experience. Let us know how we can improve by taking this brief survey. 

Thank you for your participation in the Amazon Web Services community.

Sincerely,
    The Amazon Web Services Team

ahora intentare configurar mi vps... ya les contare

ya he creado mi vps.. carga bastante bien... dejo adjunto pdf con las posibles versiones de sistema operativo que pueden acceder

saludos

tipos vps en amazon.pdf

Neanderthalensis

Espana
    Créditos: 7.446

ya he creado mi vps.. carga bastante bien... dejo adjunto pdf con las posibles versiones de sistema operativo que pueden acceder

saludos

tipos vps en amazon.pdf

Yhoyo tanta desconfianza te creo? jaja. No se, llevaba varias paginas a lo largo de todo el tema diciendo que funciona y que yo lo usaba y te veia un poco incredulo hasta que los has probado por ti mismo

Me alegra que al menos un compañero saque partido a esta opcion

Créditos: 57

una pregunta y si no tengo $ en mi tarjeta de credito la podria crear igual ?

antecessor

Colombia

Cita Iniciado por nikejose Ver mensaje
    una pregunta y si no tengo $ en mi tarjeta de credito la podria crear igual ?
    HOLA

La razon por la que mi tarjeta payoneer no paso fue porque no tenia dinero para hacerle la verificación... es decir que si tu tarjeta no cuenta con el dolar que te descuentan para comprobar la tarjeta, pues no .. no te aprobaran

slaudo

- - - Updated - - -

Cita Iniciado por Fxgod Ver mensaje
    Yhoyo tanta desconfianza te creo? jaja. No se, llevaba varias paginas a lo largo de todo el tema diciendo que funciona y que yo lo usaba y te veia un poco incredulo hasta que los has probado por ti mismo

Me alegra que al menos un compañero saque partido a esta opcion

hola hola

pues tenia ganas de crearla hace rato, pero quise aguantarme hasta tener algo concreto donde utilizarla.... y si.. las cosas tan a la "gratiniana" me generan desconfianza..... saludos

Neanderthalensis

Espana
    Créditos: 7.446

Publi
    HOLA

La razon por la que mi tarjeta payoneer no paso fue porque no tenia dinero para hacerle la verificación... es decir que si tu tarjeta no cuenta con el dolar que te descuentan para comprobar la tarjeta, pues no .. no te aprobaran

slaudo

- - - Updated - - -

hola hola

pues tenia ganas de crearla hace rato, pero quise aguantarme hasta tener algo concreto donde utilizarla.... y si.. las cosas tan a la "gratiniana" me generan desconfianza..... saludos
    Tanto tiempo generandome una reputacion en TU y escribiendo a menudo para que ahora se desconfie de lo que digo... estoy dolido

jejej. Es broma. Esta bien que os informeis y hagais cosas antes hacerlas. Mas aun cuando hay datos de pago por medio

Página 4 de 4 PrimerPrimer 1234
Publi
Publi

Aviso Legal
Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal